telefonszám

+36-70-60-90-209

Ezért írj – vagy írass – minőségi tartalmakat honlapodra

„A tartalom a király.” – Bill Gates
A tartalom a király, de a kiválóság a királynője

Bill Gates 1996-ban írt egy cikket A tartalom a király címmel. Habár több tényező játszik szerepet abban, vásárolnak-e tőled, az ma is vitathatatlan, hogy a minőségi tartalom bizalmat ébreszt, a bizalom pedig eladást generálhat. Nem arról van tehát szó, hogy tele kell nyomnod honlapodat kulcsszavakkal, hanem hogy az értékesíteni kínált termék vagy szolgáltatás szakértőjeként kell fellépned, mégpedig nem egyszer-egyszer, hanem folyamatosan. Ezt pedig azzal érheted el például, ha részletes termékleírásokat írsz, rendszeresen releváns és minőségi tartalmakat (cikkeket, híreket, ajánlásokat, fotókat) osztasz meg honlapodon és vállalkozásod közösségimédia-felületein.

Képzeld el, hogy szappant keresel (példa)

Rákattintasz két Facebook-hirdetésre, és az alábbi esetekkel találkozol:

Mi legyen a kezdőlapon? Ne ez.

1. Olyan oldal, amelyen nehezen igazodsz el, a kezdőlap üres, netalán helyesírási hibáktól hemzsegő kisregényt találsz a cégalapítókról. Végül rálelsz néhány rövid termékleírásra, helyenként pedig hiányoznak az árak vagy a fényképek, és nem tudsz rájönni, mennyiért szállítanak házhoz. Ha a kezdőlapnál vagy az érkezési oldalnál tovább is nézelődsz, akkor sem találod a lényeget, amiért rákattintottál a linkre.

2. Hasonló profilú cég, letisztult arculattal, részletes leírásokkal, esetenként beérkezett terméktapasztalatokkal, valamint rendszeresen frissített bloggal és/vagy Facebook-oldallal, minőségi fotókkal kínálja kicsivel drágábban termékeit. Összességében szimpatikusnak és hozzáértőnek tűnik az egész.

Te melyik oldalról rendelnél?

Hasonló a helyzet a szövegírókkal is: ha úgy gondolod, nem neked való a tartalommenedzsment, nem tudsz érdekes cikkeket írni vagy fordítani, nincs időd termékjellemzőket és fényképeket feltölteni, fogalmad sincs, milyen az ideális webszöveg, akkor valószínűleg megfordult már a fejedben, hogy mást bízol meg a munkakörrel. Amennyiben nincs lehetőséged erre a célra külön munkavállalót alkalmazni, megbízásban is gondolkodhatsz, ügynökséget és szabadúszót egyaránt találhatsz. Javasoljuk, hogy kérj árajánlatot, és az illető honlapja mellett dönts a beérkezett írott szöveg alapján, a pénztárcád mellett szíved szerint. Ne felejtsd el: a tartalom a király, de a kiválóság a királynője. 

Melyik jelentkező anyagát olvastad úgy, hogy ha te lennél a vevőköröd, azaz a célközönséged helyében, vásárolnál tőle? Nem is olyan nehéz a választás, ugye?

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

Kapcsolódó cikkek